VVD Team Gemeenteraadsverkiezing 16 maart 2022 is bekend

Met ongekend veel plezier en trots kan ik als lijsttrekker van de VVD u melden dat we een mooi solide team hebben voor de aankomende gemeenteraadsverkiezing op 16 maart 2022. Ons motto luidt ; Voor Vier Dorpen. En ons team bestaat uit no.2 Martijn Kerkmans, no. 3. Bert Halkers, no. 4 Niels van den Berg en no. 5 Ellis de Vries

© Voor Vier Dorpen

Deze vijf gaan Voor Vier Dorpen

De VVD van de gemeente Epe heeft op haar ledenvergadering van 22 november jl. haar kieslijst bekend gemaakt. Deze lijst wordt binnenkort samen met het vastgestelde verkiezingsprogramma 2022-2026 aan u bekend gemaakt.

“Met ongelooflijk veel plezier en trots maak ik alvast de eerste kandidaten aan u bekend”, aldus Manon Tibben lijsttrekker.” Hoe mooi is dat?! Dat ik als lijsttrekker deze kwalitatief sterke en gedreven kandidaten om me heen heb, die maar 1 doel hebben; het juiste  te doen Voor Vier Dorpen! Dat is dan ook meteen ons motto; VVD Voor Vier Dorpen

Ik stel daarom graag aan u voor …..”

2. Martijn Kerkmans die tweede plek op de lijst invult. Martijn is zittend raadslid, 25 jaar uit Vaassen. Politiek zit Kerkmans in het bloed, als kleine jongen werd hij door zijn vader, oud-raadslid Peter Kerkmans, al meegenomen naar het gemeentehuis. Nu is hij zelf politiek actief, eerst als fractievolger en nu als raadslid. Martijn is enthousiast en een echte liberaal.

3. Op de derde plek staat Epenaar Bert Halkers, 57 jaar. Bert is zeer zeker geen onbekende in de gemeente. Hij is zeer actief geweest bij de vrijwillige brandweer in Epe en bij de hockeyclub Epe. Bert is nuchter en gedreven. Bert kent dus de gemeente vanuit verschillende invalshoeken.

4. Op de vierde plek vindt u de 30 jarige Niels van den Berg uit Vaassen. Niels is een nieuwkomer in de gemeentelijke politiek maar volgt de politiek al lange tijd op de voet. In het dagelijks leven is van Niels werkzaam in de mobiliteitsbranche in opdracht van verschillende gemeentes in Nederland.

5. Ellis de Vries sluit de top 5 af. Ellis is een zeer ervaren, en inhoudelijk gedreven politica. Ze is onze huidige fractievoorzitter. Ik ben er trots op, dat zij voor haar vierde termijn als raadslid gaat.  Juist vanwege haar dossierkennis, en omdat velen op haar rekenen ben ik daar zo blij mee.

Hier ziet u VIJF mensen die VOOR VIER DORPEN gaan.

Wilt u meer weten over ons, stuur me gerust een email

Manon Tibben

Nummer 1