Malik Azmani samen met de VVD Fractie in Epe

Vandaag was Malik Azmani samen met de VVD Fractie in het centrum van Epe.

In verband met de komende tweede kamerverkiezingen kwam Malik Azmani naar Epe om te luisteren naar onze inwoners. Wat leeft bij de bevolking hier en wat kan hij als tweede kamerlid en kandidaat op de VVD kieslijst (Lijst 1. Nr. 10) doen.

Naast de adviezen voor de politiek in Den Haag, zoals luister nou eens wat meer naar de burger zodat ze ook in Den Haag weten wat er echt speelt was er ook ruimte voor lokale thema's.

Lokaal waren er zorgen over de leegstand van winkels, gebrek aan goede sociale huurwoningen en huurwoningen in de vrije sector. Ook maakte men zich zorgen over de onderhoud aan het groen, een klacht die we de laatste tijd vaker horen sinds de uitbesteding van dit onderhoud. Ook werd verzocht dat na de extra handhaving op het verkeer in Epe men ook even langs moet komen in Emst, want ook daar is overlast van verkeersaso's.

Al met al een ochtend waarop we zowel voor Den Haag als voor Epe waardevolle gesprekken hebben gevoerd met de burgers uit onze gemeente.

Wilt u dat er wat verandert, dat Nederland een land blijft waar we ons allemaal thuisvoelen, werk hebben en zorgen voor elkaar? Stem dan VVD voor een beter  Nederland met respect voor elkaar.