Ons 25e paardenfeest zet Epe weer super op de kaart

Waar de Tour de France een begrip is in Frankrijk, is de Eper Paardenvierdaagse dat in Epe. Al 25 jaar lang organiseert een enthousiast bestuur van paarden liefhebbers samen met vele honderden vrijwilligers een prachtige manifestatie vier dagen lang door onze mooie omgeving. Een feest waar ook niet paarden liefhebbers intens van genieten.

© FanvanP4daagse

Het kan niemand voorbij zijn gegaan, maar de Paardenvierdaagse nadert vandaag nagenoeg haar einde.

Het  is een evenement, dat uitgegroeid is tot een visitekaartje van de gemeente Epe. Dankzij de inzet van een enthousiast en kundig bestuur en uiteraard de vele honderden vrijwilligers. Die allemaal belangeloos vele uren tijd inzetten om dit pareltje tot een echt feest te maken. De waardering die wij hiervoor hebben is ongekend groot. Waar een kleine gemeente groot in is. Klasse!

Het is niet alleen maar een feest voor de hippische fans, maar ook voor alle inwoners in Vaassen, Epe, Emst en Oene. Daarnaast trekt het feest elk jaar weer vele toeristen die aan de kant van het centrum in Epe genieten van de optocht van de vele deelnemers met hun paarden.

Deze 25e editie is bijzonder. Vaassen werd ook in het paardenzonnetje gezet. De belangstellenden en de inwoners waren enthousiast. Zelfs de wijkagenten twitterden er met eerbied en waardering over. We hebben begrepen dat de ondernemersvereniging in Vaassen dit evenement niet tot enkel deze 25e editie beperkt willen houden. Dit smaakt naar meer.

De VVD wenst iedereen op de laatste dag ontiegelijk veel plezier.